Science and Knowledge in a Global Historical Perspective: schedule and link

The classes of Science and Knowledge in a Global Historical Perspective will start on October 5th, 2021, according to the following schedule:
Tuersday, h. 11-13 - Aula 204 - Sapienza Univ. Marco Polo Building (warning: this is the new time-slot and the new venue)
Thursday, h. 9-11 - Aula B Seminari - Saras (ex Dip. Storia moderna e contemporanea) - Facoltà di Lettere e Filosofia - Città universitaria

All the students enrolled in the course schould have received the invitation to join the new Classroom. Please, let me know if you have problems to get access to it.

NOTE: Access to the virtual classroom will be allowed no later than 15 minutes from the start of the lesson and during the break between the 1st and the second hour.

LAST MINUTE: Tomorrow lesson (November 2nd) is canceled. It will be made up-later.

-----------------------------

Il corso di Science and Knowledge in a Global Historical Perspective inizierà il prossimo 5 ottobre e proseguirà con il seguente orario:

Martedì, h. 11-13 - Aula 204 - Edificio Marco Polo (attenzione: questo orario e questa sede sono stati modificati rispetto alla precedente indicazione)

Giovedì h. 9-11 - Aula B Seminari - Saras (ex Dip. Storia moderna e contemporanea) - Facoltà di Lettere e Filosofia - Città universitaria

Gli studenti iscritti al corso dovrebbero aver ricevuto l'invito a partecipare alla nuova Classroom. Per favore, scrivetemi se avete problemi a farlo.

NB: l'accesso all'aula virtuale sarà consentito entro e non oltre 15 minuti dall'inizio della lezione e durante la pausa tra la 1 e la seconda ora.

LAST MINUTE: la lezione di domani (2 Novembre) è annullata. Sarà recuperata in seguito.

Lunedì, 27 Settembre, 2021
Mercoledì, 15 Dicembre, 2021